Brain Twin Support
Problemer med appen?
Kontakt support@nordicbraintech.no for assistanse.
Vi hjelper deg så fort vi kan. I mellomtiden kan du prøve følgende steg på egenhånd:

Opplever du en teknisk feil?
Prøv følgende steg:
1. Lukk appen helt og start på nytt
2. Sørg for at appen er oppdatert med nyeste versjon (i Apple store eller Play store)
3. Sjekk at du har internettforbindelse
4. Prøv å reinstallere appen

Har du problemer med å logge inn?
Prøv følgende steg:
1. Dobbeltsjekk at riktig e-post og passord er skrevet inn
2. For å se om e-posten er riktig, kan du se om du har en mail fra Microsoft på vegne av Nordic Brain Tech i innboksen
3. Sjekk om appen har en oppdatering i Apple store eller Play store
4. Sjekk at du har internettforbindelse
Ofte stilte spørsmål
    • Jeg får ikke logget inn
      Hvis du ikke får til å logge inn, prøv å trykke «Glemt passord». Dersom du fortsatt op
      plever problemer, dobbeltsjekk om du har riktig mailadresse, kanskje du har laget Brain Twin-bruker med en annen epost-adresse?


      Jeg får ikke logget inn selv om jeg har fulgt anvisning for Glemt passord
      Dersom du har prøvd mer enn 3 ganger på å trykke Glemt passord og følge anvisning, kan det være at systemet er midlertidig blokkert. Prøv å logg inn på nytt 24 timer senere. Dersom heller ikke dette funker, ta kontakt med oss.

      Jeg har fått nytt telefonnummer, og får derfor ikke logget inn
      Ta kontakt med oss, så ordner vi dette for deg: support@nordicbraintech.no

      Jeg har byttet e-postadresse, og har ikke tilgang til den gamle adressen min lenger
      Ta kontakt med oss på support@nordicbraintech.no

      Skjermen i Brain Twin er helt hvit
      Dette er en kjent feil ved noen Samsung-mobiltelefoner. Løsningen er å vente opp til noen timer, og appen er normal. Dersom ikke dette funker, ta kontakt.

      Mine data er borte
      Dersom du opplever at dataene i Brain Twin er borte, skyldes dette som regel at du har flere brukere i Brain Twin. Prøv å logge inn med en av dine andre epost-adresser (dersom du vet at du eier flere adresser)

      Jeg finner ikke medisinen jeg bruker i Brain Twin
      Hvis det mangler en smertestillende eller migrenemedisin i Brain Twin kan du sende mail til support@nordicbraintech.no

      Feil og ustabilitet i appen
      Sørg for at appen er oppdatert til siste versjon (sjekk AppStore eller Google Play for siste oppdateringer)
      • Logg inn og ut
      • Slett appen og installer på nytt (du vil ikke miste noe data, ettersom dette lagres i skyen)
      • Skru telefonen din av og på

      Hvordan slette bruker?
      Dersom du ønsker å slette din bruker og informasjonen som er lagret om dag: send mail til support@nordicbraintech.no og dette blir tatt hånd om i løpet av et par dager.


      Hvordan kan jeg få en enkel oversikt over hvilke forebyggende medisiner jeg tar?
      Dett er mulig på to måter. Trykk på Statistikk nede i verktøylinjen, velg "12 uker" eller "Per år" som filter og scrolle litt ned. Da ser du et kort som viser når du gikk på de ulike medisinene. Her kan du også sammenligne direkte med hodepine for den samme perioden i grafen over. Se det vedlagt bildet for bruksanvisning

      Under Min Profil (også nede i verktøylinjen) finner du en knapp hvor det står Medisinskap. Her ser du alle medisiner du har brukt i en liste, men det er ikke like lett å se akkurat når du tok dem som det er under Statistikk-siden.



      Er du med i BACT-studien? Her er ofte spurte spørsmål og svar:

      Jeg kan ikke registrere hodepine langt tilbake i tid
      I BACT-studien kan du kun registrere to dager tilbake i tid

      Jeg har blitt «kastet ut av studie» i Brain Twin
      Ofte skyldes dette at man har flere brukere i Brain Twin. Prøv å logge inn med en annen epost-adresse for å løse problemet.


    Made on
    Tilda